Don´t go outside your box!

Jahapp, en timme på spinningen = tomatfejs.... men idag var det faktiskt roligt. Känner att jag kommer bli fit som fan till beachen 09 :) eller jag låtsas att jag tror att det kommer funka. Men måste väl räknas lite? Hur som haver, träningssmärtan från tisdagens gympa ( för det är ingen värk, det är smärta!) håller på att avta, känns ju bra.

utgång i morgon, 360 for the win! har inte varit där så det känns spännande med något nytt. Kommer dansa som ett as, tills jag pajar mina killer heals och känner att jag håller på att kräkas. Så ska det vara, mer sånt!

nu är det criminal minds, måste ses!

I would be happy if you stopped walk in to mine!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0