Gardin upp! Gardin ner! Gardin upp!

Jag hatar dagar, verkligen HATAR dagar som pendlar. Ja, alltså upp och ner, först är man glad, sen blir det skit sen blir man glad igen. Jag har inget emot att vara glad, då jag tycker att jag är det största delen av veckorna och när jag inte är det, visar jag det aldrig. Hur som helst, pendla mellan humör är inte roligt. Men samtidigt känns det ännu bättre när man kommer upp på toppen igen :) Då är inget omöjligt eller svårt. Till och med ställa in disken i diskmaskinen och plocka undan från middagen kändes roligt.

Jag, Ida och Emma gjorde sällskap in till stan idag. Emma skulle jobba och jag skulle köpa min ipod :) Ida fungerade som min personliga bodyguard. Jag köpte den i alla fall och nu har jag hela 35 låtar instoppade i podden, känner att jag är på rätt väg, det är redan nykomlingar som jag inte har lyssnat på så länge, men sen är det så klart gammla godingar :D sitter nu med hörlurar i (dom som jag också köpte) och lyssnar, känner dock inte att ljudet är till belåtenhet, vet inte vad det kan bero på, men det måste jag fixa till! I morgon är det onsdag, vilket betyder mitten på veckan, en dag närmare fredag, lill lördag och veckans längsta dag... pff, tur att jag har podden att ladda upp med :)


A womens got to do what a womans got to do! Även om det känns piss just nu...

so long!

Kommentarer
Postat av: Ilse

Äh, det blir väl bättre någon gång. UH, på tal om låtar, jag måste också ladda låtar på min telefon. Hah just det för min telefon funkar ju fortfarande ;D hehehe

2009-01-22 @ 15:59:55
URL: http://ilses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0