He tastes like you but sweeter!

Jag har två passioner i livet (förutom mat, kompisar och allt sånt vanligt) den första är Johnny Depp och kanske mer ska ses som ett kärleksförhållande där han är helt omedveten om sin roll  men det får jag ta.. faktiskt, det är inte direkt mitt fel att inte jag föddes för 20 år sedan och bor i frankrike, eller hur! hur som helst, den andra passionen är klänningar! åh, jag älskar klänningar, i alla färger och former, långa, korta, stora, små, ja ni fattar grejen. hur som helst, jag äger mellan 28-29 klänningar, och det finns inte någon (jo, kanske två eller tre) som ser likadana ut. Det är det jag gillar med klänningar, dom passar lika bra till vardags som till fest, det går bra att dra på sig en klänning och valsa runt med hemma som mjukis outfit. Man kan göra nästan vad som helst i klänning!! underbara kreationer helt enkelt.

När jag är och shoppar kommer jag alltid hem med minst en klänning (om det inte händer en olycka i omklädninsrummet) min mamma tycker att jag är sjuk men det gör inget! när jag kommer hem med en ny klänning mår jag bra, det finns nästan en liten story bakom varje klänning. I garderoben hänger dom uppdelat efter färg, mönster och sommar/vår eller vinter/höst, och jag längtar nästan så mycket att det gör ont tills det blir vår och jag kan dra på mig klänningarna igen!! Det är det rubriken syftar på, klänningarna kanske ser likadana ut, men egentligen är dom helt olika och unika :)

nu är det dags för juridisk grundkurs med Kerstin, sen slutar jag 11! wiihoo!!
so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0