It’s times like these you learn to live again

Dagen började bra, sov ut ordentligt och kände mig pepp för plugget och städa rummet. Har lite kvar med städningen, men plugget känner jag att jag inte orkar med...

Var på 40-års fest igår, väldigt trevligt, min kära faster Lena fyllde och hennes kompis Krister som hon har känt hela livet. Det var en överraskningsfest så dom visste ingenting, vilket gjorde det hela ännu mer roligt! Det var väl inte så väldigt många som jag kände, men dom jag kände är väldigt trevliga så det gick ingen nöd på mig. Bella dansade så klart byxorna av alla salongsberusade vuxna, älskar sånt, jag känner mig alltid så stolt när hon visar att hon verligen kan dansa.

Pratade väldigt mycket med Eric (pappas kusin) och insåg att det är en lätt människa att prata med, tror att båda har insett att det faktiskt inte är mer än ett år mellan oss. Vi kanske har vuxit båda två. Hur som helst, när mamma började poppa kände jag och syrran att det var dags att dra hem... hoppade i säng vid halv tre efter att ha kollat så Ida hade det bra ute bland all sprit :D

Ikväll blir det From Hell, en av Johnnys absolut bästa filmer. Jag kommer sitta klistrad med ett leende större än Crand Canyon, kanske blir det popcorn också, jag har ju gått ner 2 kilo på en vecka så lite kanske man får unna sig :)

so long!

Kommentarer
Postat av: Ilse

OJ oj oj sanna :D då tycker jag också att du kan unna dig :D

2009-01-18 @ 22:51:43
URL: http://ilses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0