Rödgul for the win!

Jag har bytt färg nu på min text på msn, rödgul heter den. Mycket finare än den olivgröna iaf! Snart är det mat, pappa lagar lax som är vääldigt god. Kallt är det också, inne och ute. Tycker man borde kunna värma sig inne åtmindstånde, men så kul verkar vi inte få ha...

Emma ska ha maskerad i morgon, och jag ska vara sagoprinsessa. Alla ska vara något på första bokstaven i sitt namn. Klänningen är rosa, bebisrosa, med hjärtan och vitt. Jag kommer se ut som en bakelse och känna mig som ett freak, alltid något, right? Men jag är pepp iaf, kommer bli roligt!! :)

Mamma använde ett nästan helt tabubelagt ord när det gäller mig, hon kallade mig modelejon.. vem säger så till sin dotter som har noll stil? Pengaslösare kan jag ställa upp på, men modelejon, knappast xD

Jag skulle vilja leva som dom i Sex and the City... snälla? bara för en dag! Snart är det studenten också, klänning förväntas man ha då, en fin, en vit... Jag har redan ångest.

Idag är en dag som man helst hade skippat, allt känns lite jobbigare än vanligt, kläderna sitter lite väl hårt och alla andra glänser som diamanter, själv är jag en dassig sten... men 19.00 ska jag träna och i morgon kommer bli en fantastisk dag! På lördag ska jag jobba... Utan Agneta, en mycket märklig känsla att komma till NH och hon inte är där.. Men jag hoppas du har det bra, där uppe i mega kylan.

Yes box alright, byxorna sitter tight!
Yes box alright, kjolen fladdrar!

so long!

Kommentarer
Postat av: Agneta

Du får se till att göra lördags jobbet till din egen "Sannadag"-kanske träna lite på "gången"...du vet den den där sexiga som Lennart inte uppskattade som jag brukade visa ;)skulle göra succe på studenten gumman!!!!

Kan man inte få se någon bild på sagoprinsessan...Sanna klädd i rosa klänning låter verkligen som en saga....bildbevis krävs. Visst har det varit kallt här de senaste dagarna....tills igår...då började skogsmaskinen att brinna....synd man inte hade någon korvring med sig!!!! Att grilla korv är ju alltid trevligt ute i skogen...men mysfaktor noll när det är ens "arbetsplats" som står i lågor....dock bör tilläggas att jag är totalt OSKYLDIG!!!!!

kram

Agneta

2009-01-10 @ 16:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0