And I say to myself what a wonderful world!

Helt ärligt alltså! Igår var jag hemma hos Ida och planerade våran resa till Paris, känns för övrigt grymt bra att vi har kommit igång, så vi verkligen kommer iväg! Jag fick iaf det prestige fyllda uppraget att ringa alla människor vi behövde prata med (det blir alltid jag) och komma med massa frågor om priser och så.... Ingegerd på 118 118 tog priset för mänsklig dumhet :

Jag: hej, jag skulle vilja ha nummret till det svenska kontoret för Disneyland.
Hon: vad menar du?
Jag: alltså... jag vill prata med någon som har koll på priserna och så.
Hon: jaha, ja men jag söker här då...
Jag: Fint!
Hon: nä, jag får inte upp något här. Var det Disneyland du sa?
Jag: precis.
Hon: Har det öppnat ett Disneyland i sverige??!!
Jag: eeh, va?


hade det öppnat ett Disneyland i Sverige känns det som att mediapådraget hade varit rätt så stort.. men det är fint att veta att en del inte har koll alls -.-

hur som helst, vi har kommit upp i cirkus 11000 kronkor och då är inte ens shopping och sevärdigheter med... Fakk! det här kommer ruinera mig, bra att alla student skivor kommer nu iaf -.- det blir helt enkelt till att leva extremt snålt framöver!! men den som väntar på något gott -.-

dags att hoppa in i duschen, ska till farmor halv 7 för middag. Sen blir det utgång med några från klassen och kanske tjejorna :D
so long!

Kommentarer
Postat av: Ida

där kan vi snacka pucko!

2009-01-25 @ 13:26:03
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0