wroooom!

Gårdagens inlägg publicerades nu... gillar att det ofta inte funkar när man ska publicera sina inlägg....

FREEEEDAG idag, vilket betyder utgång, dans och läggning sent! Sånt är livet, ikväll ska jag låtsas att jag är Carrie i Sex and the City :) hehe, sån är jag. Nu sitter jag iaf i skolan och väntar på att en timmas lektion juridisk grundkurs ska börja. Vi har läxa tills idag, varför har jag inte ångest över att jag inte alls har pluggat så mycket som jag skulle? Det är våren som kom och försvann som har gjort att jag inte orkar. För vad hände egentligen med den lilla värme som kom över vårat land i början av veckan? Pff, -8 grader i morse, näshåren fryser för fan ihop! Inte okej, men Erik på SVT1 nyheterna lovade att det skulle bli mildare fram på nästa vecka, hoppas verkligen att Erik har rätt!!

Har man tur kanske man kan komma hem på ett någolunda bra humör idag, känns ju som att allt försvinner med kylan.

säger som Ida igår:
- när man står still är det inte så kallt...
- nä, det är sant, svarade jag
- men å andra sidan fryser man väl fast...


Gud så jag sprang igår till tåget, jag kom, jag hann och jag segrade! Satte mig på tåget halv 12 klev av i Järna 12 och var hemma kvart över. effektivt jobb!! Detta firades med ett sms till Mike..
Svaret? Fuck u!

Kommentarer
Postat av: Ilse

Ja, vad är grejen med kylan, sååå jobbigt :(

2009-01-17 @ 00:53:37
URL: http://ilses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0