Chillpill

Sitter här i mitt otroligt ostädade rum och ska snart sätta mig vid tv:en och se vad jag hittar. Jobbade 8-13 idag, skönt att komma hem tidigare. Käkade lunch med pappa och sen la jag mig i solen och stekte, fattar inte att det kan gå så långsamt för somliga att få lite färg, ge mig lite av Biffbiffs pigment tack! Ida och jag har tittat på resa till Paris, 14-18 oktober är nästan spikat men det lutar år det. Kommer bli så galet roligt att träffa alla igen, vi lovade också Wavingman en drink, vi får se om vi måste fly eller köpa pepparspray. På tal om spray så är min hårspray hemma hos I, jag känner mig helt muppig i uppsatt lugg hela tiden. På fredag är det Public Enemies med våran man, vi har längtat som satar! Såg också Baksmällan med Jenny, Frida och Ilse igår, FY FAN vad klockren säger jag bara. Den var helt underbar, jag och Ilse skrattade genom hela filmen, rekomenderar den starkt! Snart åker vi till Gotland också!! wiii, är lite nervös om jag ska vara ärlig, har aldrig varit på Gotland men det ordnar sig, Frida är ju halv gotte så henne kan jag hålla in handen. Vi ska hyra cyklar och ha det mysigt tillsammans. Shit vad tiden går fort, känns som jag slutade nian förra veckan....

Mot den som alltid ställer upp, oavsett vilket humör man är på Jag <3 Tv:n

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0