Egentligen

Borde gå och lägga mig nu, ska fortfarande öppna i morgon. Kom också på att bensinen är slut i moppen och det blir antagligen cykel i morgon, suck. Har kikat runt på iphones på nätet, kan comviq haka på trenden snart eller? Och måste dom vara så dyra? 5 500 liksom, shit. Alla i Paris hade en, verkligen ALLA man kanske ska köpa en på nätet från USA eller prata med kontakterna man har där...

Kom precis på att jag har en räkning till Tele2 som måste betalas. Ångest

Förstår fortfarande inte varför du lät mig gå på den där SKITEN ida, jag trodde du skulle ha min back när det kommer till försäljare, du vet att jag får rabies varje gång någon "med ett mycket bra erbjudande" tittar på mig. När det har gått 12 månader är det jag som byter tillbaka till comviqkontant fortare än någon hinner säga abonnemang. Jag måste vara den mest korkade människan i hela världen

Kommentarer
Postat av: Ida

men ofta jag kan stå emot ett MYCKET BRA ERBJUDANDE?! Har du sett min TELEFON eller?!!

2009-07-23 @ 23:33:27
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0