En dröm


Precis som Martin Luther King har jag en dröm. Min dröm handlar inte om rikedom eller ett liv utan olyckor eller sjukdomar. Min dröm handlar om en känsla, lycka. Min dröm handlar också om kärlek. Inte den typ av kärlek som att hitta den perfekta mannen eller ha det perfekta förhållandet. Egentligen är min dröm väldigt enkel, men den kräver mycket av mig och dem i min omgivning. Det går att beskriva min dröm med en mening. Man behöver inte vara speciellt utbildad eller ha ett speciellt jobb för att läsa och förstå innerbörden av meningen, man behöver inte heller plocka isär meningen till 1000 bitar och analysera varje del, man behöver inte heller kommentera meningen eller ens säga något, det räcker att läsa den tyst för sig själv och förstå, för det är inte så svårt.

Min dröm är att få kalla Frankrike och Paris mitt hem

Kommentarer
Postat av: Ida

så lustigt, jag har exakt samma dröm

2009-07-20 @ 10:46:55
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0