Fredag

Shit vad jag sover om dagarna! Vaknade väldigt sent idag, inte riktigt okej.. Hur som helst, Ida och jag gjorde klart våra scrapbooks igår. Otroligt fina, vi skrattade mycket under tiden och var lite deprimerade så klart.

Ilse kom förbi idag och spelade lite krocket, beach ball och käkade. Mycket trevligt! Nu ska jag packa för en vecka med mygg och knott. Japp, jag drar till min oas, Jämtland, med mamma. Kommer bli otroligt skönt att vara ensam ett tag och fundera lite. Den som inte har varit i Jämtland måste åka dit, ett av mina smultronställen. Jag älskar det! Så packar håller jag på med här. Bra att jag inte har packat upp allt från Paris och nu ska jag packa igen....

Annars är allt topp! Idas och min lycka blev komplett igår och jag ler fortfarande som ett fån när jag inte tänker på något alls. Det här är en härlig känsla och jag vill aldrig att den ska sluta. Jag har ingenting på insidan av kroppen det är fluffiga moln som luktar lite mindre fruktigt (om du är med mig Ida).

---> Jadå, det är mycket troligt att jag lider av en seriös, kronisk störning. Men alla som känner mig är redan väl medvetna om mitt sinnestillstånd, men känner ni att det blir obekvämt, feel free to leave me! <---

Kommentarer
Postat av: Pineapål<3

Jag är så med dig! Men det luktar lite mer fruktigt hos mig

2009-07-03 @ 22:17:52
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/
Postat av: Sara

Jag äslkar Jämtland, speciellt Åre på sommaren.

2009-07-05 @ 22:06:12
URL: http://saraochhennesvarld.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0