Helg!

Äntligen lite ledigt, jobbar igen på måndag men vadå, en sovmorgon tackar man inte nej till. Försov mig i morse, men hann ändå. Mobildjävulen bestämde sig för att ett felslag med pinkoden räcker, dags för pukkod för det är lite mer spännande. Nu är den upplåst och klar för användning, jag känner mig alltid löjligt naken när jag inte har den med mig. Men nu är jag hel.

Läste på Idas blogg att hon är bitter idag, var det! Alltid nyttigt att vara lite sur och arg. Ska slänga mig i duschen nu och ta bort lukten av örter och grönsaker, jodå det är fullt möjligt att lukta det jag lovar! Sen blir det antagligen hem till M och M för grillning och sen tälje för lite drinks. Kan blir riktigt trevligt, frågan är vad man ska ha på sig..... gud så jobbigt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0