Lägenhet?

Spenderade dagen med I igår, jag skulle ha en bikini och hon en ny plånbok, vi hittade allt och begav oss sen hem till henne för lite popcorn och cola. Vi satte oss också ner och tittade på lägenheter i Paris, hittade en riktigt bra sida faktiskt. Men shit vad dyrt det var, alla hyror låg på mellan 800-900 euro i månaden alltså 8000-9000, tur att vi är två så egentligen blir det samma hyra som om vi hade bott själva. Det är tänkt att vi ska maila Markus i helgen, killen som ska förändra våra liv, hoppas vi. Det är något fel på mig och I vi tar alltid allting och gör det sjukt överdrivet och målar upp planer och hur allt ska bli, fast det är det som är charmigt med oss! Hur som helst, ikväll ska jag och I till Jessica i södertälje på middag och sen drar vi vidare til Royal Garden för party hela natten, jag mår sjukt illa och har en huvudvärk som är helt störd, som det ser ut nu blir det nog inget Royal Garden för mig... typiskt, inte varje kväll man står på VIP listan till ett snobb ställe inne i stan.. Får se hur jag mår efter middagen.

Dags att hoppa in i duschen och städa lite snabbt innan I kommer.


See yah!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0