Solsken!

Solen skiner och det är varmt, härligt! Igår träffade jag Ilse och vi lagade mat, kyckling med hasselbackspotatis, mumma! Vi slängde ihop en kladdis också och käkade jordgubbar, Ilse har seriöst det största jordgubbslandet i hela Sverige. Det är verkligen helt galet vad det växer där. Jag övninskörde med mamma också, gick mycket bra och jag kände mig lite stolt.

Om 10 min börjar Ilse jobba så jag kan skriva utan att hon kommer läsa, hihi. Tänkte åka hem till henne vid 8 eller så och göra lite mat till henne när hon kommer hem. Stackaren slutar vid nio och är hemma halv 10. Då måste det finnas lite mat på bordet tycker jag! Det får bli en nattmacka med grönsaker och te. Tar en väska med mig så jag kan sova där om jag inte orkar gå hem, tror inte att hon jobbar i morgon men det visar sig.

Borde egentligen städa mitt rum, men jag tror bikinin åker på och det blir lite stek, måste ta vara på alla fina dagar. Springa måste jag också göra, usch vad tråkigt det kändes helt plötsligt. Nej ut i solen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0