Söndag

Idag är det söndag och självskriven städdag för min del. Försöker att alltid städa på söndagar, bort med veckans smuts liksom. Hur som, har duschat och börjar bli lite små hungrig, får försöka ta mig upp ur bunkern och ta någon form av föda. Vädret är inte alls så fab som jag ville, men skönt också för då slipper man ha dåligt samvete om man är inne. Kanske ska man spela lite Sims i kväll, var längesen. Hoppas Robin (sisters boyfriend) kan fixa sin brännare så vi kan få Sims 3, 599 eller vad det nu kostar känns lite väl mycket att betala när jag inte alls spelar lika mycket som jag gjorde när jag var mindre.

Vill också säga grattis till pappa som spelade golf igår och sänkte sig, nu får han spela i vita skor och känna sig som en riktig champ!

Städa var det ja...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0