Störd?

Jag undrar om det är möjligt att ha mano-depression light? Jag verkar onekligen vara en sådan människa, när jag väl är på humör finns det väldigt lite som kan ändra mig, men samtidigt väldigt lite som kan ta ner mig totalt när jag är på det humöret. Just nu är det en saknad stor som evigheten som finns i min själ, jag går seriöst snart sönder inuti, men snart snart kommer det ändras och för fem dagar kan jag bli hel igen. Jag har läst igenom min blogg lite och kollat på inlägg under min bloggkarriär, det är väldigt många inlägg som är deppiga, jag förstår varför dom var deppiga och att det verkligen inte var lätt ibland, nu är det helt annat, jag går runt med ett ständigt lyckorus i kroppen (förutom evigheten) evgheten tar bara över när det blir tyst eller jag är ensam.  Vilket jag inte förstår, jag har förändrats otroligt mycket under året och jag är stolt över vad jag har blivit, ibland har man dåliga dagar och det är helt okej att vara arg eller ledsen, man kan inte vara glad hela tiden.

Nu blev det poetiskt och smörigt, jaja


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0