Trötter

Shit, jag är helt färdig! Ska snart sätta igång med mitt rum (ja IDAG ska jag städa det!) och sen försöka höra med Ilse om vi ska göra något, har faktiskt glömt bort hur länge hon jobbar i dag, dålig kompis! Sitter och lyssnar på en låt som heter Hero of War med Rise Against den är mycket bra, lite sorglig sådär men den är fin.

På onsdag blir det antagligen hem till M&M för lite chill med god dricka och sällskap, hoppas att det blir något vore trevligt. Det är nästan samma gäng som ska till Gotland nästa vecka, gud vad jag längtar! Vill ha sol och riktig sommar. Har insett att sommaren snart är slut och vad har jag gjort egentligen? Inte ett smack, det har gått sjukt fort men jag har haft det härligt. Någon klass har man inte heller längre, känns konstigt och jag saknar dom faktiskt. På fredag är det partaj för Jessica som fyller år, kommer också bli mycket roligt.

Dags att sätta fart här...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0