Fakta



Hur hårt du en blundar kommer allt vara precis som vanligt när du öppnar ögonen igen



Här sitter jag, hem kommen från Paris, städernas stad. Vi har haft det helt underbart! Vädret har varit sjukt toppen och alla människor där är helt annorlunda, öppna, trevliga och gulliga! Jag och Ida ska tillbaka, det finns inget annat alternativ. I morgon börjar jag på min lilla resedagbok, den kommer bli sjukt lång men det får ni ta.

Nu ska jag låtsas att jag är Paris, hos Rafael, jag kommer lyssna på Green Day och gråta hejdlöst...

det här är inte rättvist

Kommentarer
Postat av: Em

Jag äääääälskar greenday lyssnar du på deras senaste?

2009-07-04 @ 01:55:08
URL: http://k3tchup.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0