gör om gör rätt!

Jag insåg igår att jag har problem, inte matproblem eller sånt. Utan helt andra problem. Jag har någon fallenhet för äldre killar, inte killar som är 25 eller så nejnej majoriteten jag tycker är riktigt snygga är över 40, alltså lika gamla som mina föräldrar. Vad är det för fel på mig? Jag ska bli intresserad av killar i min ålder. Man borde kanske söka upp någon psykolog eller doktor så man kan bli lite frisk, det här håller ju inte.

Johnny Depp, född 9 juni 1963
ålder: 46

Hugh Jackman, född 12 oktober 1968
ålder: 40

Sean Patrick Flanery, född 11 oktober 1965
ålder: 44
(okej kanske inte lika snygg som för 10 år sen)

Viggo Mortensen, född 20 oktober 1958
ålder: 50
(helt klart snyggast i sagan om ringen)

Daniel Craig, född 2 mars 1968
ålder: 41

Ja ni ser, shit alltså. Inte riktigt okej 

Kommentarer
Postat av: Ilse

Usch det var faktiskt bara de två första som ser okej ut, fyyy sanna fyyy!

2009-06-19 @ 00:16:29
URL: http://ilses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0