I hope you had the time of your life

Det hade jag, men nu är det slut. Solken skiner och snart ska vi åka och käka på stranden, jag och några av de bästa männiksorna i hela världen. Men 4 saknas, speciellt en saknas. Den charmigaste killen på länge, han saknas. Han har jag lämnar kvar i Paris. Varför åkte vi hem? Jag saknar allt, sitta där och dricka cola, sätta sig vid vårat bord som aldrig var taget, för det var vårat. Dom visste att vi skulle komma. Tillsist behövde vi ingen meny, alla visste vad vi ville ha. Sitta vid baren och prata med Pierre, samtidigt som han blandade drinkar, samtidigt som Rafael kastade papper och trasor på oss, samtidigt som Mikel (stavningen är ett mysterium) gick runt och log, tittade på oss med sina fina ögon och sa godnatt. Varfär åkte vi hem? Rafaels leende sista kvällen, det kommer jag leva på tills jag får se det igen

Varför åkte vi hem?

Kommentarer
Postat av: En korkad människa

jag vet inte varför .. jag vet verkligen inte varför.

2009-06-30 @ 17:40:48
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0