Listor

Alla tycker om listor så jag tänkte knopa ihop en själv, temat är vackraste känidisen. Både tjejer och killar så klart.
Jag börjar med killarna.

Johnny Depp



Ja, det är väl en självklarhet att han ligger stadigt i toppen. Känner egentligen att en kommentar om varför känns lite
onödig men för att det ska vara lika för alla. Johnny Depp är inte bara en av världens bästa skådespelare, han är faktiskt den snyggaste av alla, så är det bara och det finns nog inget som kan ändra min åsikt om det.

Hugh Jackman

 

Det är något fruktansvärt brutalt och manligt över den här killen. För mig är Hugh ett praktexemplar på hur en man ska vara. Han har hela paketet och ser så där trevlig ut så att man bara tar för givet att han är världens gulligaste.
Tillsammans med honom skulle man aldrig behöva vara rädd, han skulle ta hand om mig och se till att jag alltid mådde bra. Behöver jag fortsätta?

Daniel Craig



Tror att det bara är jag och Ida som lägger Daniel Craig högt på våra listor.
För mig är det givet att killen som tolkar James Bond överlägset bäst, har en sex appeal som inte är att leka med
och som grädde på moset är britt ska komma som nummer tre. Den som inte ser vad han gör är blind, för killen är sjukt duktig på det han gör.


Brad Pitt

 

Nu är jag sådär löjlig som resten. Det är få som inte tycker att Brad Pitt är snygg, vilket inte är konstigt. Man måste faktiskt säga att killen ser bra ut och har dragit det långa stråt i det genetiskalotteriet. Så en fjärdeplats, way to go.

Martin Stenmarck



Sist men inte minst kommer Sveriges egen Martin Stenmarck. Jag tycker att det är otroligt hett när en kille kan sjunga
och ser bra ut. Martin har allt och det är trevligt att vi har potential i Sverige också. Det är inte så många som ser charmen i den här killen och jag tycker att det ät tråkigt att han inte har fått en chans. Så ge honom en chans och titta, han är inte ful!

och nu tjejerna. 

Megan Fox

 

Innan jag såg Transformers hade jag inte sett Megan, någonstans. Men efter den filmen var det självklart vem som ligger i topp på min lista. Skulle jag vara med en tjej skulle det vara med henne, hon är fruktansvärt sexig och helt otroligt vacker. Skulle hon vara lesbisk skulle jag kunna bli lesbisk för hennes skull. Ja, herregud den tjejen alltså. Pooh.

Charlize Theron



Nu blir det lite svårare men det är Charlize som tar hem andra platsen. Egentligen är det onödigt med kommentarer här också, men rätt ska vara rätt. Det är orättvist hur en del bara blir snygga. Charlize är ett bra exempel på naturlig skönhet, hon har inte överdrivet mycket smink, hon ser trevlig ut och verkar vara säker på sig själv. Helt enkelt det som alla letar efter. Med andra ord den perfekta kvinnan.

Jessica Alba

 

Skulle jag få bestämma hur jag skulle se ut skulle Jessica Alba vara det självklara svaret. Hon är nästan för vacker men hon gör det bra. Jessica är värd en tredjeplats, helt klart. Hon är lagom tjejig och hon verkar genuint snäll.
Ja, Jessica är den jag önskar att jag en dag ska vakna upp som.

Jessica Biel



Det är något hos Jessica Biel som jag dras till, hon är vacker. Det är det enklaste svaret. Helst ska hon ha munnen stängd och inte försöka le, då bryts förtrollningen och hon blir en varg som jag tror ska äta upp mig, men en fjärdeplats förtjänar hon. Justin får akta sig, kön efter Jessica är inte liten.

Hilarie Burton



Som det One Tree Hill fan jag är kommer Hilarie på en välförtjänt femteplats, hon är aldrig för mycket utan är alltid lagom.
 Ibland är det tråkigt med "vanliga" människor men kom igen, med det här utseendet får man vara hur man vill.  

Kommentarer
Postat av: Dalsmyr

Martin Stenmarck. Det är fan grejer det.

2009-06-04 @ 14:06:01
Postat av: Ilse

Daniel är fan inte okej sanna, han är sämsta bond, VERKLIGEN sämsta. Usch jag är besviken. Eller egentligen inte, jag vet ju vad du tycker om honom, men jag förstår verkligen inte, verkligen inte!

2009-06-04 @ 22:19:44
URL: http://ilses.blogg.se/
Postat av: Ida

asså ILSE! inte okej, han är GRYM! Och åååh johnny och hugh<3

2009-06-06 @ 14:52:08
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0