Morgonstund har guld i mun

Så heter det, någon gammal tant som sa det säkert. Tiden är som sagt 03.13, fåglarna kvittrar och det är snart ljust. Jag är inte alls trött, man kanske skulle ta sig en promenad?

Johnny pläden hjälper inte, allt finns kvar och det gör ont.

I morgon ska jag träffa Ilse, har inte sett henne på ett år känns det som, har saknat henne.

Borde också packa upp allt och tvätta det som behövs, drar till Jämtland med mamma på lördag. Får se om jag orkar.

Vill läsa Hamilton men samtidigt inte, då kommer den tillslut ta slut och min hustomte och jag kommer skiljas från varandra.

Paris tröjan är skön och shortsen luktar hotellet.

I går morse var jag i Paris.

I går kväll var jag med Rafael.  

Kommentarer
Postat av: Fröken Paris

Jag hör inte hemma här, jag gör verkligen inte det. Jag känner mig som en främling i mitt eget hus. Kan någon snälla ta mig härifrån och ta mig till Paris där min älskade Pierre finns?

2009-06-30 @ 11:26:31
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0