Shiiiiit

Ja okej, jag har ångest över det mesta.. säger att det är Malins ångesthysteri som har smittat mig ;) Sitter här i vita byxor, vitt linne och far fram över mitt golv som en galning! Måste städa och göra fint innan jag drar till Paris, inge kul att komma hem till ett stökigt rum. Det är faktiskt inte så farligt som det har varit. Jag har aldrig varit ett fan av städning, jag tycker att det är jätteroligt när det är fint men jag orkar inte riktigt komma dit. Mamma städa mitt rum ordentligt för några veckor sen, helt galet vad fräsht det var! Därför gjorde jag ett avtal med mig själv...SKÄRPNING! Det har fungerat, bra med tanke på vilken latmask jag är. Lägger bara kläderna på golvet när jag ska sova.

Ida är inte heller en flitig städare, hon och jag ska tillsammans bo i Paris i en vecka. Hahah, det kommer se ut som helvete efter en dag ^^

så ångesten idag är helt enkelt hur fan jag ska hinna! Måste kila över till Catrine och Micki sen och fråga om jag får låna en resväska, våra framkallar bara extremt ryggont och man känner sig mobbad, vi ska faktiskt till en av modevärldens huvudstäder, så lite fab måste man vara även när man reser, har fortfarande inte bestämt vad jag ska åka i..

Fullt ös medvetslös! det är mina ledord just nu


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0