sommar och sol!

Det känns som att sommaren har kommit idag. Bra, igår haglade det och regnade hela dagen i Gnesta. Inte så roligt väder, men jag hade grymt kul ändå. Vi spelade spel och hade jättetrevligt. När vi kom till Järna släppte pappa av mig vid Frida så jag träffade Ilse och Frida ett litet tag, vi snackade om våra misslyckade liv, pojkvänner och sen kom Fridas pappa och hade roligt med oss. Jag har fortfarande lite ont i magen xD Jag orkade inte riktigt gå hem så jag sov hos Ilse. Vi sprang över allmänningen i regnet och skrattade, helt underbar känsla. Vaknade vid ett, käkade frukost och sen låg vi i hennes säng (typ den skönaste i världen) och pratade. Ilse övade också på hur hennes sista andetag skulle låta ^^ känns som att jag bara umgås med vänner som är minst lika konstiga som jag.

Idag är det dags att packa, träffa tjejerna för lite middag och sen sova. Ska vara hos Ida i morgon vid ett, vi måste åka in till stan och växla pengar, köpa hårsprey och lite sånt. Shit, om två dagar drar jag till paris. Har fortfarande inte fattat att vi faktiskt åker. Och vecka 32 drar jag och tjejerna till Gotland, en super sommar alltså!!

ps. vet inte om jag gillar giraffmönstret, borde kanske byta till något som är mer jag... vi får se

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0