Ojoj!

Då var det två dagar kvar, shit. I skolan målade vi lakanen vi ska ha till flaket, dom blev riktigt bra :D Det blev tre, väldigt snygga. Jag, Ida och Jessica gjorde en liten kupp när alla andra hade gått, hehe. Sen målade vi våra tröjor som vi ska ha på flaket också snygga! Jessica och jag drog in till tälje sen, jag skulle byta mina skor och jessica skulle köpa lösnaglar. Mina skor fanns inte så det blir in till stan i morgon och hoppas att det finns en skomakare som inte har häcken full. Annars är det ångest. Jag och jessica hade det mycket trevligt inne i tälje, riktigt mysigt :)

Hjälper Ida med låtarna till flaket, och helt plötsligt så fungerar min podd!!!! Jag tror nästan jag börjar gråta, helt galet alltså.

nej, nu ska jag klä på mig så jag kan klä av mig?! som min mamma så fint uttryckte sig, hon har nog fått en stroke eller två den kvinnan.

so long!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0