Finally ------> nannakorgen

okeeeej... ett sista inlägg innan jag går och lägger mig...

MATTEPROV I MORGON!! hellhellhellhellhell
NEJ positiv attityd för tusan! Det här kommer gå bra, visst? Ja för fan! Nu känner jag mig sjukt pepp för att shoppa helt plötsligt, vart kom det ifrån? Tror att det är Idas fel, hon la upp massa bilder på bdb på sin studentklänning, Vilket osökt tar mig in på ämnet studentklänning, jag har hittat den, min baby, som jag vill skrida fram i den 3 juni i strålande solsken framför all släkt och vänner. Nu måste jag sluta, låter som jag pratar om något helt annat.  Den är inte jättefancy, men jag gillar den! Vore ännu trevligare om kroppen också kom med klänningen xD skämt och sido, den är väldigt fin, kostar 700 och måste beställas från USA. Det är nu jag ska ha en pappa med ett privatplan så jag kan flyga över och prova den -.- det ska jag drömma om i natt!

sov gott :)

Kommentarer
Postat av: Ida

visste väl att det var den! jättefin :)

2009-03-12 @ 15:32:34
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0