Got my first real sex dream, I was 5 at the time

För det första GRATTIS MALIN!! Damen fyllde ju 19 igår och är en stor tjej numera :D känns bra att jag typ har ett halvår kvar xD

Kvällen började i Tumba och vi käkade på Kolgrillen, väldigt gott, förutom att mitt kort fuckade upp sig så nu är det dags för VISA säger jag bara! Efter kolgrillen bar det hem till Ida för lite skit snack och Let´s Dance, det var verkligen dags för Elisabeth att åka hem nu. Vid två åkte jag, Kira och Ida hem till Mike, där Samme och han var och levde loppan. Det började lite konstigt och slutade helt galet xD Väljer här att censurera resten av kvällen ^^

Alla gick och la sig vid halv sju, sen väckte Ida mig och vi tre smög ut ur huset och hem. Efter att jag och Ida hade käkat två mackor somnade vi på soffan. Jag åkte med tåget som gick 10.18 var hemma vid 11.30.

Liten snabb uppdatering nu, ska fika lite fort och sen drar jag till Ilse!

so long

Kommentarer
Postat av: Ilse

hahaa det är väl ändå

"I got my first real six-string

Bought it at the five-and-dime" ?? ;)

2009-03-14 @ 22:40:57
URL: http://ilses.blogg.se/
Postat av: Ginny

Jag saknar dig, min vän...på riktigt

2009-03-15 @ 15:31:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0