Solsken!

Hela 8 besökare igår, jisses ^^

Idag tog jag och Ida en tripp in til stan för att köpa underklänning till henne, men icke! Det fanns inte, hon ska tillbaka och prova med klänningen. Jag köpte lite klämmor till hårsvallet xD På H&M köpte vi solglasögon, GIGANTISKA! Men det är frances glajjerna och vi gillart, helsnygga. Fast vi ser ut som flugor ^^

Plockar upp lite kläder från mitt golv, eller jag hoppas väl på att komma ner till golvet någon gång xD tjejerna kommer ikväll, vi ska boka Gotland och äta massa skit, lovley! Det bästa är att det är vår ute, verklig vår, inte bara låtsas! Solen skiner, fast det blåser lite så värmer det :D snart är det sommar. Det är vid den här tiden jag börjar leva, jag går liksom i ide på vintern men nu spritter det i benen och allt blir lite roligare :D

Dags att fortsätta med tunneln ner till golvet -.-

so long!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0