I'll be the wall that protects you from the wind and the rain,from the hurt and pain

Måndag igen, gud vad tiden går fort. Efter helgens bravader kändes det skönt att inte göra något alls igår, skulle städat rummet, men prioriterade datorn och EMD istället. Gud vad jag har sjungit den låten i helgen, familjen är inte riktigt lik peppade som i lördags xD men jag antar att det är så det blir när man har någon som bokstavligen hoppar runt och skriker BABYYYY GOOOODBYYY i huset, men det är så jag jobbar ^^ sitter här och försöker bli klok på min ipod.... vilket jag inte blir, fattar inte vad som händer.

Den lilla korven (min hund) sprang iväg idag. Efter 40 min gav jag upp, skulle hon komma hem skulle hon väl komma. Ida blev upprörd och tyckte jag genast skulle ut och leta efter henne.... Jag försökte iaf, gav henne en chans att komma, men hon valde att vara bitch och fortsätta göra vad hon nu gjorde ute i skogen. Hon kom till Catrine och Micki iaf, så jag gick och hämtade henne. Tusan vad hon skämdes, tusan vad arg jag var. Jag kan helt ärligt säga att om jag inte hade varit på en väg där det bor människor hade jag slagit henne tills hon inte rörde sig mer.... Pappa var inte heller så glad när hon kom hem..Nu ligger hon uppe och skäms, där hon hör hemma...

Är väldigt sugen på chili con carne, pappa tittade surt på mig när jag sa att jag ville ha det framför falukorven xD

Det blev köttbullar istället, min pappa är nog master på att göra dom! Fan va goda alltså, blev strängt tillsagd att inte ta fler när jag hade tryckt i mig 23 xD

Dags för lite EMD!
so long

Kommentarer
Postat av: Maria

Haha jag har fan oxå gått och trallat på den hela dagen :P Den är fast i huvvet nu ^^

2009-03-16 @ 21:41:17
URL: http://epicurean.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0