Were are you going?

Kan väl bara säga att motivationen inte finns, inte för något alls. Känner mig som en apatisk grönsak som skulle kunna ruttna bort. Mitt liv känns piss och till råga på allt är det the day after tomorrow ute, vad hände med solen och våren? Den kommer väl lagom till jul skulle jag väl tro. Studentgrejerna har kommit nu iaf och jag känner mig lite glad över det. Mössan sitter som handen i handsken och kläderna är sjukt sköna.

Inte blir det bättre av att det är stört mycket i skolan och att inget man gör räcker till.... Känner inte alls att jag orkar bry mig om skolan, helt ärligt, jag bryr mig inte om jag inte klarar mig. Jag får ju iaf inte dom betyg jag vill ha. Allt kan dra åt fanders och jag är sjukt irriterad på varenda människa jag möter. Det känns som att dom har lyckats bättre än mig utan någon som helst bra anledning! Hoppas det blir bättre nästa vecka, en positiv sak är att svenskan gick bra idag, det ändrar ju inte det faktum att vi ska ha matteprov i morgon.. Vid det här lagen förväntas jag kunna allt, pff, jo men hej du. 

                       Känns det på något sätt konstigt att jag vill ha en hjärna som Dr Reid i Criminal Minds? Verkligen inte skulle jag påstå! Den killen är min idol.                                       

Kommentarer
Postat av: Agneta

älskade gumman..varför misströstar du...glöm inte bort att DU är min idol. Det är dig jag tänker på dom dagar livet inte känns allt för rart..då minns jag ditt glada skratt,dina tokiga upptåg,dina rapporter på kärleksfronten...börjar på måndag ännu ett nytt jobb...även det en handelsträdgård -trodde jag hade fått nog av den branschen

http://www.granan.se/

sköt om dig,bit ihop..bit ifrån om det behövs. En dag kommer inte heller du somna okysst :)

Kram Agneta i Kalix

2009-03-11 @ 20:41:11
Postat av: Ida

slog mig precis att han är väldigt vacker, asså han har väldigt fina drag. Okej nu måste jag sluta -.- men i alla fall .. vi får rycka upp oss nu!

2009-03-11 @ 20:47:04
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0