You were my brother, Anakin. I loved you.

Sitter jag här, och kan inte sova. Så fint, när jag behöver sova kan jag inte, när jag inte ska sover jag som ett barn...

Ida var här förrut, vi kollade på Robinson och sen Star Wars, trevligt. Jag ÄLSKAR Star Wars filmerna, dom är så jäkla bra! Jag förstår att man inte tycker om dom för att det är för overkligt, men galaxer och powers hit och dit. Men det är så fina filmer allihop och man kan inte göra annat än att älska dom, så är det bara. Anakin är en god människa, innerst inne vill han inte göra någon illa, det bara blir så för att han älskar Padmé så sjukt mycket! Men han är en fin människa, även om jag inte förstår hur han tänker så gillar jag honom. Det blir ju lite bättre av att det är Hayden Christensen som spelar honom, den människan kan man nog inte sluta titta på! Väldigt vacker.

Nu är det dags att sova, eller försöka iaf.
sov gott!


Även om han är ond, så vet man att det finns gott i honom, någonstans.

Dagens citat: Obi- Wan Kenobi (Evan McGregor) till Anakin precis i slutet, så otroligt fint.

Kommentarer
Postat av: Ida

kunde inte heller sova! bra att jag började rysa när jag läste rubriken, det är så JÄÄÄVLA FINT!!

2009-03-22 @ 13:03:15
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0