Lördag

Här sitter jag nere i min bunker.... Min far kom in i går, suckade och sa att jag inte är klok. Mitt rum såg ut som helvete syftade han på, jag höll med. Men det har inte funnits tid för städning när det har varit så galet mycket i skolan. I onsdags åkte klassen till Bullandö, vi badade (inte jag), grillade, spelade fotboll (Ida, jag och Mike i samma lag) och snackade massa skit. Jag hade jättemysigt så tack allihopa!! På torsdag var det dags för skiva på Blue Moon Bar. Issas klass var det och jag, trött och sliten satte mig på tåget och åkte dit. Vi hade roligt men det blev tidig hemgång. Igår var jag hemma hos Maria med Ilse, vi kollade på Honey och pratade skit. Kriminologin gjorde jag klar igår också, hoppas den kom fram som den skulle! Idag har det varit städning för hela slanten, eller nästan iaf. Snart ska jag hoppa in i duschen, käka och sen dra till Ilse.

Idag har vi planerat studenten också, shiet vad mycket det är man ska tänka på. Tur att mamma och pappa verkar ha allt under kontroll. Vi räknade lite och kom fram till att det ungefär kommer komma 30 - 40 pers. Det kommer vara fullt ös hela dagen, men jag längtar och samtidigt inte. Jaja, ångesten får jag ta hand om senare. Måste också hitta skor, åker till stan på måndag och ser om jag kan göra något fynd. Pappa beklagade sig också över studenthetsen jag har drabbats av. "Du behöver inte köpa allt nytt, du ska ju iaf bara använda det en gång" jag orkade inte ens ta diskussionen utan lät mamma sköta snacket.

So long!

P.s Ida, blir du sjuk nu kommer jag slå dig!

Kommentarer
Postat av: Ilse

Hahahahah förklarade din mamma varför man fick köpa nytt? Hahah söt!

2009-05-24 @ 15:01:16
URL: http://ilses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0