Och sen då?

Tittade till fågelboet idag, mamman var inte där, jag tror att bebisarna är döda :'( Jag som ville ta hand om dom...

I morgon är det NP i matte C, jag kommer dö. Just nu har jag en isbit i magen, snart kommer den smälta av all ångest och rinna ut i kroppen och förgifta allt. Helvete! Hoppas verkligen att jag får G på provet, det är allt jag begär. Snart är det studenten om 20 dagar faktiskt, vad hände med de tre åren som gick? Sprang iväg utan att man riktigt var medveten om det, läskigt. Hur som haver, det är inte alls mycket kvar att göra heller, en sak i religionen och en i kriminologi. Båda ska in nästa vecka, då kan jag koncentrera mig på Operation BigFire självklart kan jag inte avslöja hemlig information här, men så småning om kommer det visa sig om operationen har varit lyckad. Jag ser fram emot det här, det är lite som Bond, Hamilton och alla andra spännande undercover serier och filmer. Det är sånt här jag vill jobba med när jag blir vuxen. Fram tills dess får jag nöja mig med att läsa Hamilton, titta på Bond och drömma.

Nu blir det Criminal Minds, inte riktigt samma genre men jag får titta på något fint i en timma ^^



jag måste få säga: JAG GILLART!

Kommentarer
Postat av: Donnie B

REDFIRE, inte bigfire -.-

2009-05-14 @ 22:01:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0