Runaway with me, we’ll do it together

Och hur bra är vädret idag? FABULOUS! Jag har varit med mamma och pappa i västerås och kollat på när mamma cyklade tjejtrampet, tappert mamma! Hon var verkligen duktig. Sen har jag städat mitt rum, har kommit fram till att det är mindre jobbigt om det är mindre stökigt ^^ ska städa resten av nedervåningen sen också, förväntas av mig när det är jag som bor här -.- Jag, Ida och grabbarna skulle sovit över på skolan idag, men så blir det inte för att Mike måste plugga :(  trist, men så är det ibland. Hoppas det blir mat snart, jag är hungrig. Hur som helts, om tre dagar gäller det.. sen är det slut. Kollade på smhi:s hemsida och prognosen är 13 grader, men jag är positiv det kommer bli så fint så fint väder!!

eh YES min mamma kom ner och sa att vi ska baka rabarberpaj, jag älskar det!!! nu jävlar ska det käkas

stay fresh!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0