Söndag

Hittar inte sladden till min mobil så bilden jag lovade Ida kommer i morgon. Vaknade i Ilses extremt sköna säng vid halv ett idag. Tänkte att jag kunde hålla min vän sällskap i natt för hon var ensam. Gick iaf hem vid halv tre och satte mig på en gång med plugget som jag hade kvar, engelska c och juridik. Men nu är det färdigt, eller kommer väl ändra hälften innan jag ska skriva ut det i morgon... Drar tíll stan med Frida och Michis i morgon, jakten på studenskorna ska ta slut. Det har jag bestämt. 

nej, dags att maila allt. 

sleep tight!  

Kommentarer
Postat av: Ilse

Jaa, det var mysigt att du sov kvar.

2009-05-27 @ 20:00:05
URL: http://ilses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0