13 oktober

Om en vecka idag, alltså den 13 oktober, flyttar jag till Paris med min vän Ida. Vi blir fransyskor på heltid och får göra det som vi har drömt om. Det kommer bli så sjukt roligt och jag kommer vara så nervös inför första mötet med Markus (våran kontakt) och letandet efter en egen lägenhet. På tisdag får vi träffa Rafael ocg Pierre igen, det ska bli fruktansvärt roligt. Jag har saknat killarna. Vi måste också träffa Ariel och F. Det kommer bli skoj.

Jag kollade på film med Frida igår, dumpa honom hette den och det är nu min och Fridas film. Verkligen en fin film! Mitt i natten vandrade jag hem och hon följde med en bit, vi pratade och skrattade som vanligt och det slog mig då hur mycket jag kommer sakna mina tjejer. Herregud vad det kommer vara jobbigt att åka. Jag vill verkligen åka och det vore dumt att inte ta chansen, men samtidigt lämnar jag det viktigaste i mitt liv kvar hemma. Det kom en ensam tår när jag nästan var hemma och jag torkade snabbt bort den, gråta får jag göra på lördag. Fredag blir det middag hos mig som jag ska laga helt för egen maskin!! Minsann! Jag hoppas att det blir lyckat och att alla har trevligt. På lördag blir det en sista utgång och fan vad vi ska röja! Innan är det Idas kalas (hon fyller i december) så henne måste vi fira innan vi åker. Hennes present är nästan klar, det är bara lite som ska fixas med det tar jag hand om i morgon för jag ska fika med Malin i södertälje, det kommer bli väldigt mysigt. Nu ska jag basta och läsa lite!


                                               Glöm aldrig att jag älskar er tjejer! <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0