Istid?

I morse när jag gick upp var det mörkt, jag fick genast lite minnen från tiden på TG och blev lite ledsen. Sen kastade jag i mig frukost och läste tidningen. På med kläder för 07.00 skulle jag befinna mig på Ekolådan. Fab kände jag rent spontant. Jag hoppade upp på min mors cykel och efter första trampet insåg jag att nej det är -87 grader och jag kommer frysa som en indian. Men jag kände att nej jag ska vara en tapper tjej så jag cyklade på och försökte att inte frysa fast i en rörelse. Det var vekligen helvetes kallt ute (hur nu helvetet kan vara kallt) jag trampade som ett djur och tillsist var jag framme. Helt fryst och trött som en gnu gick jag till min plats och skickade de obligatoriska morgon smset till Ida. Dagen började och allt rullade på. Efter lunch gick jag in i koma och höll på att somna. Efter 2 skakade jag som en sate och fick låna en tröja av K. Han är fin han. Sen skakade jag tills jag var varm och fortsatte jobba. Klockan 5 gick jag för dagen men jag ska jobba lite nästa vecka. Jag gillar verkligen det stället sjukt mycket och jag har haft det rikitgt roligt den här veckan.

Nu har jag duschat och sitter i en liten mysoutfit. Pappa är och hadlar så snart ska vi laga mat, har varit hungrig sen 1!

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0