This is it

Uppdateringen har varit usel, jag ber om ursäkt för det. Men internetet hos familjen fungerar bara på en dator så vi måste turas om. På tisdag gäller det, det är 2 dagar kvar, då flyttar vi!! Jag börjar bli riktigt nervös och idag när jag skulle lägga fram allt insåg jag plötsligt att det är 6 månader vi kommer vara borta. Det är en väldigt lång tid...

Igår var det födelsedags firande, Ida fyller i december så vi firade henne innan vi åker. Av mig fick hon en film, lite ull saker som kan vara bra att ha i kylan och en Johnny Depp figur i kartong. Han är ungefär 2 meter hög! Sjukt läcker och hon blev mycket glad så det känns bra. Vi drog vidare till staden för en sista utgång och det blev röj på Royal som fick avsluta det hela. Jag hade väldigt roligt och tackar alla för en fin kväll. I morgon kommer lite släkt för att säga hejdå. Ilse, Emelie och Frida kommer också förbi. Det kommer bli skit jobbigt att säga hejdå. Men vi ses igen i jul och jag och Frida har redan planerat utgång! 

Nu kommer en viktig sak: I morgon kommer jag inte blogga mer på den här bloggen utan jag och Ida flyttar över till en gemensam blogg som vi kommer uppdatera så ofta vi kan under tiden vi är i Paris. Sen när vi kommer hem går vi tillbaka till våra egna bloggar men det här blir det sista inlägget för mig på den här bloggen.  

Den nya bloggen heter Flybaby och startar alltså upp i morgon. Designen är inte klar eller nåt utan det ska jag fixa nu. Vi hoppas så klart att alla våra trogna läsare följer med oss och får läsa om våran vardag!

Hejdå bloggen, vi hörs igen i maj!!

Kommentarer
Postat av: paps

Själklart följer vi med till paris :)

2009-10-12 @ 12:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0