All I want is the wind in my hair, to face the fear, but not feel scared

Hektiskt dag idag... eller inte! Har varit ute med hunden och åkte in till tälje vid 14 för det sista tandläkarbesöket hos Eva Köndell. Nu är det över, jag behöver inte bry mig mer om den där förbannade tandställningen. Tar kanske en tripp över till Frida sen och snackar skit. Ungen har ju varit sjuk så det blev ingen utgång för henne i helgen men andra bullar blir det på lördag! Då jäklar ska det röjas. Läs: vi kommer hamna hemma hos någon och kolla på film.. Men det är ju bra att vi har lite visioner iaf. Skaffade VISA idag också, kortet kommer om 3-5 bankdagar inte 35 som Ida och jag trodde killen på swedbank i stan sa någon gång vi var där. Ska också logga in på min internet bank och skaffa kort på kortet, har inte riktigt bestämt vad jag ska ha men det finns alternativ! Nu kom jag på att färg eller svartvitt måste man komma på också, det blev genast lite svårt... hmm får helt enkelt kika runt bland mina bilder och se vad jag kan skaka fram. Ska genast sätta igång med det här så vi slipper ångesten!



                                              Jag hittade något nytt i min mage idag.. fjärilar


Kommentarer
Postat av: Ida

fjärilarna finns överallt ^^

2009-09-01 @ 18:27:23
URL: http://magiskmentragisk.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0