Call me anytime babe!

Ida har precis gått, jag sitter här ensam nu och väntar på Emelie. Vi ska fixa oss tillsammans! Mysigt. 17.05 är det She´s the man på femman, tror jag ska kolla på den innan Emelie kommer, jag gillar den filmen.

Igår kom släkten förbi på lite mat och umgänge. TACK för alla presenter!! (Ilse jag sitter och luktar som ett freak på flaskorna).

Det jag gjorde igår var att köpa mig en ny mobil. Sophögen får bli min krogenmobil eller bara stand in helt enkelt! Jag är trött på elektronik som inte fungerar. Hoppas verkligen att den här inte sviker mig nu, den är så fin! Ikväll blir det krogen med ett glatt gäng och min partyblåsa. Jag är sjukt taggad! Eller det är sällan jag inte är det faktiskt, haha.

Igår fick vi den gladaste och bästa nyheten någonsin, men jag har lovat Ida att inte skriva något förens hon har rett ut lite saker... så ni får också vänta! har nog inte något annat att tillägga tror jag. Vi ses i vimmlet mina vänner, hoho!


Jag visste det, men det känns skit ändå. Det finns inte så mycket att göra. Men nu har du sumpat det här och för det förlåter jag dig aldrig


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0