Curves in all the right places

Sitter här och lyssnar på Mika, en rolig kille alltså. Idag är det kallt, inne och ute. Fryser fast jag har min halsduk på mig och tofflor... Inte okej. Har varit ute med hunden idag och inte gjort så mycket annat. Tror jag ska ta mig in på ams:s hemsida och hitta mig en jobbcoach. Åhh. I morgon är det ju öppethus på arbetsförmedlingen som jag måste komma på, jävla Lena. Som sagt, vi är inte ett starkt team. Känner för att baka lite också, det vore roligt. En sockerkaka kanske. Mormor brukar alltid göra så jäkla goda! Har tittat i lite kataloger som vi har fått, H&M, Åhléns, Ellos osv. Jag vill ha pengar så jag kan köpa mig allt fint jag har sett. I morgon är det bio med Ida. Flickan som lekte med elden, jag har höga förväntningar faktiskt. Schillers pappa är ju med så vi får titta och skrika när vi ser honom. Hahaha. På lördag är det jobb som gäller, näst sista gången. Känns ingenting faktiskt. Nästa fredag fyller jag år och det blir antagligen samfirande med Frida som fyllde 4:de men vi har inte pratat så mycket om det så vi får ta oss i kragen och planera!

Nu ska jag nog ta mig en macka och lite varm choklad.

Over and out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0