Det är inte lätt när det är svårt

Nej sannerligen inte! Jag har aggressivat mig på min mamma 2 gånger ikväll, inom loppet av en timma. Båda gångerna slutade med att jag var så arg så jag nästan började gråta.. Men nu känns det lite bättre. Blir bara så trött på att alla andra har hets och säger åt mig vad jag ska göra. Jag kan fixa det här själv. Vill jag ha hjälp så ber jag om det. Lämna mig ifred.

Catrine (moster) ringde vid 20 i 11 och frågade om jag ville jobba på Ekolådan. Klockan 11 var jag redo och gick från hemmet. Hom hämtade mig snäll som hon är. Det gick bra fast jag var rädd som en indian för att alla har sagt att dom jobbar fort som små möss. Det visade sig att deras tempo var riktigt humant och alla var super gulliga. Jobbar kanske i morgon också, ska försöka ringa några samtal om jag inte gör det.

Nu tänkte jag kolla på Criminal Minds efter jag har sett dagens avsnitt med Anna Anka!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0