Fullt upp!

Här sitter jag, har varit i staden hela långa dagen och därför har det varit torrt här, sorry about that! Men nu är jag tillbaka (jag hör hur ni hurrar ute i stugorna, hoho!) Min kära vän Ida var i stort behov av lite vinterprylar så det skaffade vi henne! En jacka (hur snygg som helst), skor x2 och sen en klänning (jag slängde fram mina stålar och tog en likadan fast i annan färg). Så det var en trevlig dag, det blev så klart mycket snack om Paris och vi räknade också lite på våran ekonomi. Vi drog till med några helt random siffror och när jag kom hem och tittade närmare på saken blev jag glatt överraskad, jappjapp! Mer om detta senare. Jag tror att en liten idé har börjat ta form i mitt lilla huvud, mer om detta också senare när det är mer aktuellt (ser ni, jag är nästan som storbloggarna som frestar er med små spännande nyheter, som förstås är väldigt "hemliga").

Hur som haver... Efter nattens inlägg känns det genast bättre, det räcker oftast med att man skriver av sig. Som svar till den som valde att inte skriva sitt namn i kommentaren: Jag vet inte om du är någon jag umgås med eller inte. Antagligen är du inte i min umgängeskrets, för då skulle du någonstans veta vad det handlar om. Jag har inget emot att du inte skriver ditt namn, men jag känner inte heller att jag har någon skylldighet att berätta det för dig om jag inte har ett namn på dig eller varför du egentligen vill veta ;)

Nu är det dags för sängen!
sov gott alla läsare

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0