Friday

Har kommit hem från en filmkväll hos Ilse, vi såg bröllopsduellen. En rolig film faktiskt! Vi lagade mat och käkade lite BJ, love it! Jobbade också från 13-17 idag, NH behövde min hjälp så självklart ställer jag upp. I morgon är det också jobb som gäller och sen åker jag till A. Vad fan ska jag ha på mig? Känner mig lite stressad faktiskt. Äsch det löser sig alltid, jag menar hey positiv attityd, det är jag i ett nötskal. Ska försöka hitta Hannah Montana filmen på nätet nu så jag kan somna till den. Ilse hade redan sett den och sa att det var en Hilary Duff film, men jag tror den kan vara trevlig. Ja visst, jag är tönt som vill kolla på Hannah Montana filmen men det har jag inget problem med!!

Grattis till snyggaste snygg Frida som fyller år idag! Grattis babe <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0