Hard work work

Jag är D.Ö.D verkligen. Har jobbat idag och det var så mycket folk att jag och Sophia knappt hann kissa. Så jäkla stressigt! Tänkte kolla Gudfadern med Ilse men hon och Felicia ska kolla på True Blood och det är inte riktigt en serie jag följer (har inte sett ett avsnitt) så det blir nog hemma kväll för min del med lite popcorn, jumpstreet och sen ska jag och Ida kolla på VMA reprisen, oh yes trogna läsare det blir över mobilen...hoho! Hoppas pappa lagar mat för jag är hungrig. Syster har köpt en ny mobil. En rosa Samsung toutch, den är riktigt rivig, funderar starkt på att byta ut min sophög mot något lite mer glammigt. Det var väl ungefär vad lilla jag har att bjuda på idag

Ska väl hoppa i lite sköna hemma kläder och sen ta mig en sväng till fönen och torka manen.

Smell yah later

Kommentarer
Postat av: Rafael

Je t'aime

2009-09-19 @ 21:36:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0