Hemma!

Ja alltså jag kom ju inte hem nu, utan vid 12. Då var det direkt ner till bunkern och sängen. Jisses vad ont jag hade (har). Operationen tog 40 min, det gjorde inte ont men jag kände hur Eva (läkare) sydde och klippte osv, lite läskigt med inte så farligt. Har kollat på Jumpstreet hela eftermiddagen och inte brytt mig alls om att det är fint väder. Har bara koncentrerat mig på följande:

- Penhall och Hanson
- Mina alvedon (är uppe i 9 nu)
- Min vattenflaska
- Mina näsdukar så jag kan torka mig i ögat
- Inte blinka så mycket för det gör in i helvetes ont
- Inte ligga för länge i samma ställning (gör in i helvetes ont)
- Inte skratta, inte hosta och för allt i världen inte nysa.

Hittils har det fungerat bra. Bortsett från att smärtan är sjuk. Kan inte ens tugga ordentligt.. fail! Funderar på att sätta på en film och sjunka ner i sängen, försöka sova eller kolla på Idol. Det blir antagligen film/sova för det är för jobbigt att sitta med huvudet rakt.. ja jag känner mig som en grönsak. Hoppas att svullnaden har gått ner till helgen, vill så gärna följa med ut på krogen! På tisdag ska vi tillbaka och ta bort stygnen, det känns som det kommer göra ont. Gör det ont att ta bort stygn?

Ska undersöka vad familjen har för filmer som man inte har sett 56 gånger.

Stay Fresh!

Kommentarer
Postat av: Cindy

I munnen gör det inte ont att ta bort stygn, det bara kittlas lite :)

2009-09-08 @ 23:04:40
URL: http://hundpiss.webblogg.se/
Postat av: Sara

I tummen gör det rätt så ont. Fast jag tror det beror hur länge de suttit i. Dina sa ju inte sitta i så länge så jag tror inte att det kommer kännas så mycket.

2009-09-09 @ 00:36:33
URL: http://saraochhennesvarld.blogg.se/
Postat av: karin

hehe jag har tagit bort stygn i huvudet och det kändes...^^

2009-09-09 @ 17:14:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0