Husmor? Jappjapp

Sådär, nu är internet up and running igen! Det packade ihop igår efter att jag hade uppdaterat min brandvägg. Suck. Idag träffade jag mormor och morfar för lunch, dom åker ju på fredag, det var mycket trevligt och mycket gott! Min mormor är så fin, henne kan man allt prata med! Sen körde dom hem mig för dom skulle hämta lite av lingonen som dom proppat hela våran frys med. Efter att dom hade åkt hämtade jag dammsugaren och körde en vända på övervåningen, pep sen ner i källaren och satte på en maskin, sen drog jag fram en hink och en trasa och skurade golven uppe medan jag ändå var i farten städade jag min toalett och sen gick jag ut med Molly. Puuh, nu är jag trött, haha! Ska hänga upp tvätten och sen göra varm choklad, såg inte på Hollywoodfruar igår så det är dags för lite Anna Anka idag känner jag. Ikväll är det The Mentalist på trean också, det är ett trevligt program faktiskt. Tycker att Simon Baker som spelar Patrick Jane gör ett mycket bra jobb, en rolig kille. På fredag fyller jag år och på lördag blir det utgång och dans för heeeela slanten, som jag längtar! Ska också köpa mig en liten present till mig själv på fredag men den får ni se då. I morgon blir det en dejt med Ida, vi ska kolla vinterjackor till henne och på torsdag blir det Tullinge Gymnasium, jag saknar det och det ska bli roligt att träffa alla lärare!

Tvätten var det!
So long

                                   

                                                   sen att killen inte är så ful gör ju inget, hoho!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0