It's not time to quit. Practice makes you perfect.

Här sitter jag, tänker på det där pipet som inte kom och har förtfarande inte kommit. Inte pipet som jag kräver efter idag har heller kommit. Det kommer säkert inte. Nog med bitterhet.

Ida var lite aggressiv på mig för att jag har försummat min blogg, jag ber om ursäkt för detta trogna läsare. Inte ens när jag ligger på min dödsbädd ska jag glömma att skriva! Jag och Ilse har kollat på Gudfadern idag, en ruskigt bra film med en otroligt bra skådespelar emsamble måste jag säga! Alla var mycket duktiga. Al Pacino var ju sjukt duktig och jag hoppas att Ilse vill se dom andra två med mig snarast. Hon knackade på min dörr vid fem och med sig hade hon en blomma, en bok och massa annat gott. Jag blev så rörd. Tack min vän! Boken var om Jack the Ripper och en av mina favorit filmer med Johnny är From Hell och där spelar han en polis som jagar Jack the Ripper, så jag tror boken kommer vara fin. Har redan läst lite och den verkar bra. Alltid trevligt med bra böcker.

Vill också säga grattis till Ida som efter sin tripp till sjukhuset kunde konstatera (almost) att hon inte har svinis. Lite synd att hon inte fick chansen på en sån stor historiskhändelse! Svinis, visst blir man allt road. Munskydd och grejer hade dom tydligen. För komiskt. Nej nu ska jag inte vara elak, svinis är en allvarlig sjukdom som man inte ska skoja om (???)

Vad annars har hänt? Jo! Jumpstreet säsong 3 damp ner i min brevlåda, YEEES, jag blev sjukt glad. Idag fick jag mitt nya VISA med mitt kort på, otroligt snyggt måste jag säga. Stygnen känns inte bättre, idag gör det väldigt ont när jag blinkar. Hoppas det går över snart. Svullnaden är inte alls så farlig och jag tror faktiskt att jag inte kommer få ett blåmärke, mamma var lite orolig att grannarna skulle anmäla henne och pappa för misshandel, jag däremot, tyckte det lät roligt och skrattade tills jag började gråta (inte för att det var riktigt så roligt utan för det gjorde ont) Idag lyckades jag nysa också, helvete vad det gjorde ont. Men måste man så måste man. Ja annars tror jag inte jag har så mycket mer smaskigt att bjuda på. Som avslut ger jag er denna fina konversation mellan min syster och pappa.

Papp: Jag tror jag har fått svininfluensan
Bella: Pappa...Du är inte ens förkyld
Papp: Men jag känner det på mig
Bella: Härligt, åk till sjukhuset och säg att du känner på dig att du har svinis. Lycka till
Pappa: Jag tror det bryter ut snart
Bella: Well, let me know!



Grattis på födelsedagen

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0