JAG VET!

Kom på en grej som är så corny att man nästan skrattar ihjäl sig, men vi kör en liten frågestund här i bloggen. Vore inte det så himla roligt? HAHA jo men jag tycker vi kör på det. Skriv gärna erat namn och hur ni hittade hit också. Och ni kan fråga om precis vad som helst! :D

FYI (=For Your Informtation, Ilse som ha lärt mig) så har jag i genomsnitt 17 läsare per dag, personligen känner jag nog inte så många som vet att jag bloggar så jag är lite nyfiken på vad man kan tänkas vilja veta om lilla mig :)

Kommentarer
Postat av: Ilse

Jag behöver inte fråga något du vet ju redan hur jag hittade hit också haha ;)

2009-09-24 @ 11:36:10
Postat av: Jenny

Klart jag läser :D hur jag hittade hit? hmm, bra fråga! var ett tag sen, kanske ilse länkat eller så? :P

2009-09-24 @ 17:20:27
Postat av: Jenny

måste ju passa på att fråga också nu när man fått chansen! vad önskar sig madame? ;)

2009-09-24 @ 17:21:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0