Kung kung kung i baren!

Igår var det ett glatt tjejgäng på sex som drog till The Bridge för att slå klackarna i taket (okej det var bara Emelie som hade klackar men whatever) Vi började ute med goda drinkar och lite skit snack, killar osv som det så lätt handlar om. Sedan öppnade dom nere så vi tog en shot och sen dansade vi järnet! Det stora dansgolvet hade bra musik i början men när det var bara jag och Ida kvar som dansade av oss bestämde vi oss för att ta en runda i Schlager rummet och jävlar vad vi dansade! Jag tycker det är mycket mycket roligare att dansa till låtar man kan sjunga med i. Det behöver inte vara Rnb eller sånt bara man kan sjunga med. Det blev en hel del dans med crazy människor men det är bara jätteroligt. Träffade också lite människor vi kände, alltid trevligt. Vid kvart i 2 kände vi att det var dags för donken så vi gick och käkade och sen tog vi bussen vid 3 till södertälje och hoppade in i en taxi. Vi blev blåsta på 300 spänn för taxi killen körde med taxameter fast vi sa att vi ville ha ett fast pris... Alltid tråkigt, Frida blev sjukt irriterad och försökte snacka med honom men han var en bitch så det hjälpte inte. Suck.

Fick skjuts av Jennys mamma hem till mig för Jenny skulle hämta bilnycklar. Jag hoppade in i duschen och sen rakt i säng! Somnade vid halv 6 och vaknade halv 3, men jag känner att det var helt okej. Hoho! Satte i mig lite frukost och drog sen på mig lite kläder och gick en sväng med Baby, sjukt härligt väder ute idag! Lagom varmt fast det blåste väldigt mycket..Inte okej. Hur som haver, ikväll blir det nog Nyckeln till frihet med la familia. En mycket fin film alltså.

See yah!



uppe i jämtland


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0